Tunelovani pomoci ssh ale opacnym smerem

David Zabensky zabensky na ica.cz
Pátek Březen 17 10:44:39 CET 2000

Dobry den,

omlouvam se za castecny OT. Chtel bych pozadat o radu. Stahl jsem si z orasoftu program pro
praci s DB Oracle. Vim, ze lze vzdalene spoustet pomoci ssh programy pro Xka na vzdalenem serveru.
Lze vsak rici ssh, aby nejakym zpusobem tuneloval program spusteny na locahostu a aby se
spojil na danem portu s DB na druhem stroji? Jde o to, ze na opacnem stroji bezi listener pouze
pro localhost, tj. nelze se vubec z inetu pripojit. Napada nekoho jak to vyresit?
Proste to otocit? Koukal jsem do manualu k ssh ale nikde jsem to nenasel.
Dekuji David