Tunelovani pomoci ssh ale opacnym smerem

David Zabensky zabensky na ica.cz
Pátek Březen 17 11:59:09 CET 2000

Dne Pá, 17 bře 2000 jste napsal(a):
>  On Fri, 17 Mar 2000, David Zabensky wrote:
>
>  > Lze vsak rici ssh, aby nejakym zpusobem tuneloval program spusteny na
>  > locahostu a aby se spojil na danem portu s DB na druhem stroji? Jde o
>
>  ssh(1) klicova fraze "port forwarding"
>  konkretne to bude opsna -L

Dekuji Vam i p. Novotnemu za rady. Tu volbu jsem nejak prehledl. Jestli tomu rozumim dobre,
mel bych udelat asi toto:
- spustit na svem pocitaci tunelovani pocitac:port XX na vzdaleny server jako localhost:port XX >> tim by
   se vlastne mely tvarit vsechny pakety na cizim stroji jako ze jdou z jeho localhostu
- nastavit u me promenne stejne jako na vzdalenem pocitaci
- spustit dotycnou aplikaci, ktera se pripojuje na port XX
Je to tak (takhle jsem to uz udelal, ale nechodi to - muze to byt ale zpusobeno jinou veci)?
Dik.