Problem: Couldn't load XKB keymap

Lukas Rachunek Rachunek na zlin.vutbr.cz
Pátek Březen 17 13:33:15 CET 2000

> Nemuze zapisovat do adresare /usr/X11R6/lib/X11/xkb/compiled.
> Mel by to byt symlink na /var/lib/xkb, tj. stanice by mela mit /var, do
> ktereho muze zapisovat a v nem by mel existovat adresar lib/xkb
> (do ktereho taky muze zapisovat).
>
> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]

Vyzkousel jsem to a napoprve to skutecne fungovalo, takze jsem
myslel, ze je vyhrano. Ale napodruhe a pak uz porad se sice pri
startu X nepsala zadna chyba, ale kdyz jsem potom spustil nejaky
program, ktery chce nastavit mapu klavesnice, tak se objevilo:

Error:    XKB extension not present on <IP adresa pocitace>:0.0
          Exiting
/usr/X11R6/bin/xkbcomp exited abnormally: 256

Nejvic me prekvapuje, ze to poprve slo a pak uz ne. Bezdiskovy
pocitac si vytvori v pameti maly system ext2 a do neho zapisuje
potrebne veci.

        Lukas Rachunek