conzole a vic radku,barva

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Pátek Březen 17 13:54:34 CET 2000

Jacek Kopecky <kopeckyj na inf.upol.cz> wrote:
 :  > co a kam mam napsat,abych toho videl na konzole vic a mohl si zmenit barvu
 :  > pisma a pozadi.

 : Na barvicky se da pouzit prikaz setterm. Na vetsi rozliseni mi kdysi
 : fungoval setfont - nastavil jsem maly font a hned bylo vic radku, ale
 : asi nejlepsi bude 'vga=ask' v lilo.conf, pak se Vas jadro bude pri
 : bootu ptat, jake rozliseni chcete. Pripadne 'vga=<cislo>'.

ale uplne najlepsie je pouzit SVGATextMode

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |