Gtk 1.2.7 a cestina

Petr Hlavka petrhlavka na seznam.cz
Sobota Březen 18 14:41:22 CET 2000

Dobrý den,
zkompiloval jsem si gtk 1.2.7, ale bohuzel mi prestal ve vsech programech
fungovat vstup ceskych znaku z klavesnice (krome gvim). V predchozich
verzich to jelo v pohode, ale ted to misto ceskych znaku pise jenom A s
hackem nebo striskou. V jinych widgetech (label, clist, menu) se vypisuje
cestina normalne.
X-ka mam pocestene vcelku normalne (RedHat 5.1 CZ), v jinych aplikacich jede
cestina v pohode. Nevim jestli by nepomohl nejaky parametr pri kompilaci
gtk, ale zadny se mi nezda vhodny.
Jeste bych se chtel zeptat, pokud volam

gtk_set_locale();
gtk_init(..., ...);

v tomto poradi jde psat cesky bezproblemu (gtk < 1.2.7), pokud to prehodim
poradi nejdou psat ceske znaky vubec (nic se nenapise). V nekterych
programech to byva naopak (gtkicq, gicq, bluefish) a ty funguji jedine kdyz
to prehodim. Nevim jestli je chyba nekde u me v instalaci, nebo je chyba v
tech programech.

  Diky, Petr Hlávka.