sendmail + outlook express

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Sobota Březen 18 22:09:57 CET 2000

Roman Slechta pise:
> pouzivame outlook express a mame
> linux RH6.1 server a chtel bych si posilat emaily z
> pocitace do pocitace v ramci lokalni site
> a prijimat a odesilat i do internetu.
> Zajima mne jestli to jde, abych to po dlouhem
> zkouseni sam nezjistil ze ne.

Samozrejme, ze to jde, vyjit muzete napr. z meho navodu na
http://penguin.cz/~dawyd, jeho nejvetsi omezeni je dane asi
tim, ze pro dorucovani lokalni posty pouziva procmail (coz
se hodi pouze pri velmi malem poctu uzivatelu).

Podivat byste se mel i do archivu, podobne dotazy se tu
objevuji pravidelne. Krome sendmailu (nebo jineho MTA :-)
budete potrebovat jeste imapd (nebo jiny prostredek k
vybirani posty na lokalni siti) - nepredpokladam, ze si
uzivatele budou cist maily pres telnet na serveu.

--
                                   David Kužela