Ceska klavesnice pod XWindows v SuSE 6.3

Pavel Machek pavel na suse.cz
Sobota Březen 18 22:55:29 CET 2000

Ahoj!

> nainstaloval jsem SuSE 6.3 s XWindows 3.3.5 a zkousel jsem dle
> Czech-HOWTO nastavit ceskou klavesnici. V XF86Config mam uvedeno:
> Section "Keyboard"
>     Protocol "Standard"
>     XkbModel "pc102"
>     XkbKeymap "xfree86(us_cz_qwerty)"
>     XkbCompat "group_led"
> EndSection
>
> Ale s timto nastavenim se ceska klavesnice nespusti, pouze zahlasi
> neznamou option "group_led". Rozchodil nekdo cestinu v XWindows v

Hmm, a co takhle proste radek s "group_led" nahradit
	XkbCompat "default"
?

> teto
> distribuci?

V suse CZ na tom minimalne jeden clovek dela, zkusim vas kontaktovat.

								Pavel
--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents me at discuss na linmodems.org