Fw: Notacni programy - kde najit Brahms

Michal Krause michal na krause.cz
Neděle Březen 19 16:15:35 CET 2000

On 18/03/2000, Ludek Smolik wrote:

> V minulych  dnech jsem se snazil najit notacni program Brahms.
> - nejpve nesel stahnout z zadne adresy
> - pak se to podarilo, ale pri prekladu si vyzadal nejakou starsi knihovnu
> pro KDE
> - obratil jsem se na sveho pritele, ktery s Linuxem pracuje mnohem dele nez
> ja a rozumi mu take vice. Nakonec jsme onu knihovnu nasli, ale uspesni jsme
> prilis nebyli.
> - nakonec mi poradil, abych se poohledl po tomto programu ve formatu rpm,
> nebo abych napsal do konference, jestli s nim nema nekdo vetsi zkusenosti.
> [...]

Domovska stranka projektu je na
http://lienhard.desy.de/mackag/homepages/jan/Brahms/
O RPM nevim, ale s kompilaci jsem problem nemel (KDE libs 1.1.1 a QT
1.44), jenom bylo treba rict, kde ma hledat QT 1.44, protoze mam
nainstalovane i QT 2.0:

./configure --with-qt-dir=/usr/lib/qt-1.44
make all install
Brahms

a bylo to...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi