Help ku instalacii...

Jookie jookie na nextra.sk
Neděle Březen 19 21:55:49 CET 2000

                                   Hi!

Zdravim! Nainstaloval som si nedavno Linux Red Hat 6.1 CZ, ale nejde mi
v X-Window rozlisenie vyssie ako 640x480. Mam grafiku ATI Rage IIC s 8MB
RAM. Pre X-Window som naistaloval aj podporu Mach 64 (to je
kompatibilitny mod, v ktorom moja grafika casto beha). Rozlisenia som
spravne nakonfiguroval, nic nepomaha...
Dalej - neviem ako nainstalovat zvukovku - mam SoudBlaster Pro..
Moja ethernet karta sa stale pripaja ako NE2k clona, ako eth0, ale
nedaval som na nu ziadny driver, nevidno ma na Windowsovskej sieti, ani
ja do nej nevidim, i ked mam naistalovanu Sambu.
Pomozte kto mozte! Vdaka!
    S pozdravom
--
Jookie/Satantronic

E-mail:            mailto:jookie na nextra.sk