Squid strka lomitko pred URL

Robert Havlasek xhavlas na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 20 08:07:18 CET 2000

Zdravim,

Problem:

nechodi mi prohlizece se squidem. Nainstalovat squid je PRY intuitivni a az na par
drobnosti tam neni co nastavovat. Asi mesic se uz trapim s timhle problemem:

Pri spravne konfiguraci lynxu, ktera vypada takto:
root na marfusha /# cat /etc/lynx.cfg
http_proxy:http://marfusha:3128
https_proxy:http://marfusha:3128
ftp_proxy:http://marfusha:3128

a pri spravne spustenem squidovi (v log souborech jsem nenasel zadny error)
mi pri pozadavku v lynxu na http://www.seznam.cz nebo jen www.seznam.cz pise:

                                     ERROR

The requested URL could not be retrieved

   While trying to retrieve the URL: /www.seznam.cz/

   The following error was encountered:
     * Invalid URL syntax

   This means that:
    Please double check it, or ask for assistance.

Tak nevim. Zrejme jsem nekde neco nenakonfiguroval nebo nakonfiguroval spatne.
Ale co? Prosim, poradte, jsem uz docela zoufalej...

                                     Diky,  RH

P.S. Prikladam /etc/squid.conf bez # radku, snad tam nekdo nejdete nejakej problem :-)

http_port 3128

icp_port 3130

tcp_incoming_address 192.168.0.100
tcp_outgoing_address marfusha.vol.cz
udp_incoming_address 192.168.0.100
udp_outgoing_address marfusha.vol.cz

local_ip 192.168.0.0

hierarchy_stoplist cgi-bin ?

cache_stoplist cgi-bin ? www.post.cz www.atlas.cz www.email.cz email.seznam.cz

cache_swap 400

maximum_object_size 1024

cache_access_log /var/log/squid/access.log

cache_store_log /var/log/squid/store.log

debug_options ALL,1

ftpget_options -a -A

acl manager proto cache_object
acl localhost src 127.0.0.1/255.255.255.255
acl all src 0.0.0.0/0.0.0.0

acl SSL_ports port 443 563
acl Dangerous_ports port 7 9 19
acl CONNECT method CONNECT

http_access allow  all

icp_access  allow  all

miss_access allow  all

cache_effective_user nobody nobody

dns_testnames internic.net usc.edu cs.colorado.edu mit.edu yale.edu

minimum_direct_hops 4