Problem zo zvukovkou SB Live! Value - prosim poradte.

Pondělí Březen 20 08:46:17 CET 2000

Sväťo píše:
> Dobry den!
> [...]
	Pravidelně chodí konferencí, že větší problémy nejsou - viz
http://www.linux.cz/cgi-bin/indexmsg.cgi?list=linux.
Stáhněte si ovladače z http://opensource.creative.com/snapshot.html
a experimenty s alsou (zatím) odložte.