LinuxRouter na hdd

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Březen 20 09:15:22 CET 2000

| Odesílatel: Jaroslav Brandis <comcotto na savba.sk>
|
| Nema niekto uz zvladnuty postup ako spravit z LinuxRouter Project
| instalaciu na disk a na ext2 vratane upravy startovacich skriptov ?
|
| Resp. ak je k tomu nejaky popis ako sa  cez to prehryzt bol by som vdacny
za
| kazdy kusok informacie. v FAQ som na tuto temu nic nenasiel. Resp. nic co
by
| mi pomohlo.

Ja ho mam predelany, ale jede mi na MSDOS formatu disku. S ext2 jsem mel
nejake problemy, nechtelo se mi to rozjet, neumim jeste linux tak dokonale.
Pak mi nekdo poradil, jestli to neni tim ze ma >32MB partition (nativne
totiz pouziva minix). Jenze to uz jsem ho mel v podstate predelany na DOS a
tak jsem udelal pro jistotu jen 31MB partition. Ale mozna je to nesmysl
(nejsem tolik v obraze, abych tohle vedel).

Jinak neustale mi jeste jede z RAMdisku, presto ze pouzivam HDD (hlavne na
log). Pro backup jsem vsak musel upravit nektere veci a uz se nesmi
zalohovat root, protoze nektere veci menim az po startu. Vyhoda - pri
vypnuti spolehlive nabootuje (jen IP accout soft jednou zarval, ze nemuze
zapisovat do poskozeneho souboru, ale to se spravilo pak rucne vnucenym
rotovanim)

Ale jede v pohode. Nejkrasnejsi na tom je, ze kdyz by nahodou zdechl disk,
vzdycky je po ruce disketa, ktera sice na sobe nektere veci nema, ale
vzhledem k funkci smerem k zakaznikum je zcela transparentni. Akorat se
neudela log a nektere dalsi veci smerem ke komfortu.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications