POP3 pres FireWall

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Pondělí Březen 20 09:28:11 CET 2000

Dobry den, samozrejme ze jsem nastavil v kmailu port na 15000 a samozrejme jsem
nastavil port 110 pro pop3.worldonline.cz, mozna je chyba nekde v kmailu protoze
nejak  netstatem nemuzu zjistit ani poku o spojeni s redirectorem, hledam dal...

                                                             Bye Sam

              "Jiri Stepanek" <jiri.stepanek na atlas.cz>
              19.03.2000 15:01

Odpovězte prosím uživateli: linux na linux.cz