DOS utok??

Petr Sturc sturc na fzu.cz
Pondělí Březen 20 11:15:22 CET 2000

Ahoj lidi,

vcera mne potkala divna vec. Zcista jasna mi zatuhly X-Windows.
Klavesnice, mys nechodily. Jdu ke kolegovi, ze si odstrelim
X-server pres ssh a ejhle nez sem se stacil prihlasit tak
jemu ztuhly X-Windows presne stejne!!! Sli jsme ke treti
masine a s konzole se pokusili sestrelit nase servery. Ty se
sice odporouceli do vecnych lovist, nicmene na obrazovce
zustal zmrazeny obrazek okynek a nezbylo nez udelat shutdown.

Muze jit o nejakou formu DOS utoku, nebo je to proste nahoda,
ze dva stroje vytuhly minutu po sobe ackoli predtim bezeli
tydny bez rebootu??

V logu jsme nenasli nic nenormalniho.
Mame Redhat6.1 a 5.2.

Zdravi Petr Sturc

--
Petr Sturc <sturc na fzu.cz>   http://www.fzu.cz/~sturc/
Dept. of Magnetism, Institute of Physics ASCR, Prague,Czech Rep.