CDROM a DMA

Gratz Jaroslav xgratz01 na stud.fee.vutbr.cz
Pondělí Březen 20 13:22:37 CET 2000

On Sun, 19 Mar 2000, Jiri Stepanek wrote:

> A na co potrebujete na cdromce dma, kdyz maximalni rychlost v rezimu pio 4
> je asi 2x vetsi nez ta, na ktere pracuje mechanika.
> Nebo jste snad potkal mechaniku s tak rychlym ctenim ?

O rychlost cteni mi nejde, ja mam starou 8x mechaniku a s i bez DMA cte
porad stejne rychle. Jenze kdyz necham cist nejaky delsi soubor z CD bez
DMA, tak se ostatni ulohy dlouhou dobu nedostanou k CPU a to u prehravani
MP3 nebo videa dost vadi. S DMA to funguje v pohode.

Diky za radu, vyzkousim to.

Jaroslav Gratz