vmware

Radovan Garabik garabik na melkor.dnp.fmph.uniba.sk.spam
Pondělí Březen 20 13:46:02 CET 2000

Daniel Klicka <xklid01 na sorry.vse.cz> wrote:
 : Mam dva disky, linux a win98.  Pod  linuxem  pouzivam vmware  s virtualnim
 : diskem. Ale chtel bych take  pouzit disk, na kterem  mam  win 98. To mi
 : jde  pouze, pokud  vmware spustim  jako root, jinak mi to u /dev/hda1
 : zahlasi  no access i v pripade, ze jsem  ho  primountoval  jako normalni
 : uzivatel. Nevite co s  tim?

chmod a+rw /dev/hda1
iba pokial na pocitaci nemaju konta nepriatelski uzivatelia :-)
(alebo urobit group...)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |