timeout 600sec u sendmailu

administrator admin na e2.pef.czu.cz
Pondělí Březen 20 17:27:57 CET 2000

On Mon, 20 Mar 2000, Petr Novotny wrote:

> No, vy tam zatelnetite. Bud se vam hned z druhe strany ozve
> nejake to
> 220 stroj nekde nekdy ready
> nebo to nic nepise. No, a (az pak!) vy napisete
> HELO moje.domena
> a ono to zas ceka, a pak to rekne
> 250 no jo mas pravdu

--- snip ---
[admin na e2 admin]$ telnet www.pegas-dk.cz 25
Trying 195.146.118.17...
Connected to ns.pegas-dk.cz.
Escape character is '^]'.
--- snip ---

to je vse co to napise ! Pak si muzu treba napsat i to HELO, nebo EHLO a
po 10 minutach si se mnou zacne povidat. Takze to asi ceka uz po
connect().

BTW - ted jsem projel DNS SLEUTHem (viva MJ) a u nameserveru meho
providera to suse zahlasilo ### Error: ns.czcom.cz is not zone source for
pegas-dk.cz. Takze tu je asi zakopana sabaka.

	Z.P.