Syst. komponenty pro Kernel Development / Caldera OL upgrade

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Pondělí Březen 20 17:07:58 CET 2000

Ahoj!

Rad bych si postavil svuj kernel 2.2.14 na systemu OpenLinux 2.3, jenze
behem instalacni procedury jsem si zvolil "Standard Installation", kde
neni podpora pro Kernel Developmnet, jak jsem usoudil po startu 'make
menuconfig' - hlasilo to neco kolem chybejicich 'header-files'. :(
Neprisel jsem na to, jak Calderu OL jednoduse upgradovat, tak jako v RH
napr. o celou skupinu baliku (Kernel Develepment) ... Takze, mam
nasledujici dotazy:

1. Co vse je potreba doinstalovat pro Kernel Development (glibc21) - s
mistem neni problem ...
2. Ciste k OL: jaxe da upgradovat existujici system (napr. na vyssi
verzi) - behem instalace jsem zadnou volbu jako "Update ...", apod.
nevidel

Moc diky!

Vasek

--
Vaclav Zelenka. Mail to: vaclav.zelenka na alcatel.cz
Network Services Division, Operation and Service Center