timeout 600sec u sendmailu (VYRESENO)

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Pondělí Březen 20 23:23:42 CET 2000

Ahoj vsichni,

 jak uz to tak byva, problem byl uplne jinde :( Pres strace jsem si
vsimnul, ze se porad pokousi otevrit /etc/mail/aliases.db. A taky jsem
si uvedomil, ze jsem tesne pred zpozorovanim drive popsanych problemu
pridaval jeden alias do tohoto souboru (wireless: uzivatel). Tak jsem
tam nahral zalozni soubor a sendmail zase slape jak ma ....

Otazka do plena : nevite proc po prikazu makemap -v aliases.db < aliases
sendmail kolabuje ?? Odpovedi do sendmail na linux.cz at nevyvolame
topic-war.

uff

          Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
             mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
         ... what disk do you want to erase today ?? ...