Dotaz Linux-zacatecnika

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Březen 21 09:26:50 CET 2000

> To je sice pravda ze si muzu vybrat, ale pokud si nekterou nevyzkousim
> tak nemohu vedet, ktera se mi hodi. A nemohu si prece vsechny koupit
> nebo stahnout po dial-upu - nejsem milionar :-(
>
> Maty

Na to aby jste vyzkousel CorelLinux postaveny na bazi Debianu, chcete-li
vedet jak vypada Debian, staci si CorelLinux opatrit jako CD - prilohu z PC
Wordu.
Aby jste si vyzkousel RedHat, staci distribuce na jednom CD, napr. RH6.1cz
od CPressu.
Na jedno i druhe by vam melo stacit kapesne (To neni ironicka poznamka, to
je hrube prirovnani ceny) a milionarem byt nemusite. Vzdyt je to prave cena,
ktera jako jedna z vyhod linuxu napomohla jeho sireni mezi studenty. A ti
jak znamo, vzdy maji hluboko do kapsy.

Davam si cerny puntik za napomahani flamu.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz