Problem s mrtg

Mikulas Gangur Mikulas.Gangur na fek.zcu.cz
Úterý Březen 21 08:25:05 CET 2000

Dobry den,

 nepotkal nekoho nasledujici problem ? Pri generovani cfg souboru pro
mrtg si mrtg ke kazdemu interface na sledovanem pocitaci priradi
cislo a pod timto cislem ho potom identifikuje vzhledem k datovym
souborum. Pokud se mi rebootuje host, cislovani zustava, ale
interface jsou pro mrtg pod temito cisly nedostupne. Kdyz znovu
vygeneruji konfiguracni soubor, zjistim, ze doslo k precislovani a
tim padem ke ztrate starych datovych souboru. Nevite nahodou nekdo, co
s tim ? Nechce se mi po kazdem rebootu precislovavat i datove soubory.

                     Dekuji za pomoc
                                      Mikulas Gangur