Sitova karta - neni aut. detekovana - shrnuti

Zdeněk Böhm zbohm na volny.cz
Úterý Březen 21 09:22:47 CET 2000

> Daniel Mihalyi: skuste najprv rucne: modprobe ne io=0x300

Ok, karta byla nalezena, vypsala se hlaska:

  ne.c:v1.10 9/23/94 Donald Becker
(becker na cesdis.gsfc.nasa.gov)
  NE*000 ethercard probe at 0x300: XX XX XX XX XX XX
  eth0: NE2000 found at 0x300, using IRQ 11.

Takze jsem pridal do /etc/conf.modules tyto radky:

  alias eth0 ne
 options ne io=0x300 irq=11

Takze karta nemela podporu v jadre, ale v modulu, jak napsal
>Ivo Panacek: V default instalaci je vse co se da v
modulech.

Po rebootu se vsak hlaseni o karte neobjevuje. Je to v
poradku? Objevuje se toto hlaseni pouze v pripade
autodetekce jadrem, ale pokud je ovladac modul tak ne?
Pokud zkusim Telnet spojeni na sebe sama "telnet localhost",
tak se korektne spojim. Znamena to, ze podpora site je
korektni, nebo telnet spojeni na sebe sama funguje i kdyz
treba vubec nemam v PC sitovou kartu?

Posledni dotaz:
> David Kuzela: /dev/eth0 existovat nemusi
muze te mi to prosim vysvetlit. Podle knih (LDP, Pouzivame
Linux) je tento soubor zcela zasadni pro jakoukoliv praci na
siti.

Diky vsem za rady Zdenek