Hlaseni kernelu o disku

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Úterý Březen 21 10:37:43 CET 2000

On Mon, Mar 20, 2000 at 04:57:57PM +0100, Klof Radek wrote:
> [...]

  ... [snip] ...

> tyhle hlasky se mi objevujou v logu dost casto.
> Touhle divnou veci jsem se setkal uz vicekrat (celkem asi na10ti kompech),
> protoze to dela jenom tohle, a uz nekolik asi rok se nic nedeje, tak se s
> tim nic nedela, na jednom jsem to resil tak, ze jsem nahodne menil
> propojky na radici, a ono to prestalo. Ty druhe se objevuji, napr. kdyz
> disk uspite, a odpojite od kabelu napajeni, popr. i od ksandy.
> Tak ze by mozna zdroj ?

  Ja jsem mel tyhle hlasky, kdyz jsem prehnal pretaktovani IDE a pouzival
  UDMA2, resp. kernel 2.2.xx s Hedrickovym patchem a trochu jsem prohanel
  disk - hdparm -A 1 -u 1 -m 16 -c 1 -d 1 -X66 /dev/hda - bez toho se mi
  ty hlasky neobjevily. Snizil jsem takt ze 112 na 102 a je to v pohode...
  Jo, a jeste - ty hlasky mi vyhazovala hlavne CD-ROMka. Disk jen vyjimecne.

    Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl