Tlaci niekdo s EpsonStylusColor760 v RedHat 6.1 ?

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Úterý Březen 21 10:49:01 CET 2000

Problém možná nebude v konfiguraci tiskárny, ale paralelního portu. Máte
v souboru /etc/conf.modules následující řádek?

  alias parport_lowlevel parport_pc

Jedná se o známou chybu RH 6.1 - již kolikrát zde zmiňovanou.
Pozn: Epson Stylus Color 600 a 640 mi běhají pěkně.

Slávek.

Dne Po, 20 bře 2000 jste napsal(a):
> Dobry den!
>
>     Prosim o radu.
> Mam epson stylus color 760 a op. system - Red Hat Linux 6.1. Poradte
ako nakonfigurovat tuto tlaciaren. Skusal som program printtool , ale
ziaden vysledok. Netlaci. Mam ju na LPT1. Ked som klikol "add" printool
oznamil, ze na lp0, lp1, lp2 nic nenasiel. Tak som rucne zadal ze je na
"/dev/lp0" a vo "filter" som nastavil EPSON 800 alebo 600 (760 tam nie je
a je to asi jedno).