Ochrana systemu ...

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Březen 21 11:22:08 CET 2000

On 21/03/2000, Petr Simek wrote:

> tripwire - ted nemuzu najit URL - myslim ze je castecne komercni

Tripwire se nedavno transformoval do open source podoby. Ovsem pod
nejakou vlastni licenci. Brzy nebude pro licence videt software.

> aide - http://www.cs.tut.fi/~rammer/aide.html - neco podobneho ale free

Hlavne berte posledni verzi, dve predchozi mely spatne implementovane
MD5. Doufam, ze nova verze je OK.

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi