Modem a odezva na AT

Radek_Sedmak na eurotel.cz Radek_Sedmak na eurotel.cz
Úterý Březen 21 11:24:19 CET 2000

Ahoj
> Mam tu cosi co vypada jako interni ISA modem s chipovou sadou Rockwell,
> bezi na ttyS3. Problem je v tom, ze po odeslani AT prikazu je pet az
> dvacet sekund ticho a pak se teprve prikaz provede a modem vrati OK.
> Nekdy, treba pri vypisu registru AT&V se sekne a prestane v pulce
> registry vypisovat. Vse rovnez vypisuje sneci rychlosti a obcas, jak se
> mi ted zda, provede jeden prikaz pred druhym.
> Jinak je modem zcela normalni, ja uz mene. Zkousel jsem menit IRQ,
> uart... Nevim, kde je problem. Nema s tim nekdo jakousi zkusenost?

Myslim ze se ti nejspis tlucou IRQ nebo base addr COM1 ma defaultne IRQ4 base
adrr 3F8 a COM2 ma IRQ3 a 2F8.
Dalsi vec je ze porty COM1 a COM3 sdileji jedno IRQ teda tu 4 obdobne je to pro
COM2 a COM4 sdileji 3IRQ, zkontroluj toto
napr jestli tam nemas zvukovku,sitovku,cdrom ktera koliduje s IRQ nebo base addr
s COM..... na jakem COM mas ten modem ?

                                                   Bye Sam