html a cestina

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Březen 21 13:07:04 CET 2000

 Dobry den

mel jsem stranky delane v FP (tj win1250), pomoci cstocs jsem je
zkonveroval
do iso 8859-2, opravil hlavicky a dobre. Cestina chodila jak v NN, KFM
tak v
IE.
Chtel jsem tu stranku upravit, tak jsem ji otevrel v N. Composeru
upravil a
ulozil. NN zobrazuje cestinu dobre, ale KFM a IE zobrazuje paznaky (IE
je
preple do ISO-8859-2). Kdyz jsem se podival do html kodu tak jsem
zjisil, ze
ceske znaky mi nahradil jakousi sekvenci znaku, ktere zrejmne rozumi jen
on.
Proc? Totez ovsem dela i editor v SO.
Cim mam tedy upravovat stranky aby k tomuto nedochazelo, protoze bych
chtel
aby se cestina zobrazovala korektne i v IE?
Kedit a pod sice funguje, ale neni to pro me uplne ono. (stranky
upravuji jen
pro radost asi tak jednou za mesic).

Diky

Petr Zapadlo