pppd

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Úterý Březen 21 14:43:19 CET 2000

Martin Lipinsky wrote:

> 1. Nemit tam defaultroute. Pokud jste pripojen jen k lokalni lance bez
> jineho pristupu k internetu, nepotrebujete ho.
>
> 2. do skriptu ktere ppp spousti pri startu pridat route del default a pri
> konci zas jeho pridani. To v pripade, ze jste na pevne lince jako ja, a
> obcas potrebujete zkusit dial-up.

Ahoj!

Muzes mi prosim napsat presne, co mas v tech "up" a "down" skriptech? Ja
jsem totiz normalne pripojen do lokalni site a sem-tam, stejne jako Ty,
potrebuji dial-up.

Mam tedy do
/etc/ppp/ip-up zapsat na zacatek: 'route del default'

/etc/ppp/ip-down zapsat nekam na konec 'route add default gw IPA dev
eth0'???

Dik,

Vasek

--
Vaclav Zelenka. Mail to: vaclav.zelenka na alcatel.cz
Network Services Division, Operation and Service Center