ANNOUNCE: Gnokii a datová volání v síti GSM

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Úterý Březen 21 15:23:36 CET 2000

Vážení kolegové,

dovolte, abych vám oznámil, že projekt gnokii (http://www.gnokii.org/) ve
vývojové verzi podporuje datová volání. Máme ještě drobné problémy, ale jejich
příčinou je spíše nedostatek času a budou brzy odstraněny.

Myslím, že vás bude nejvíce zajímat to, jak "to zprovoznit", takže tady je
postup krok za krokem, který vytvořil Brian Candler. Nejnovější verzi si
můžete stáhnout z CVS serveru pomocí:

        export CVSROOT=:pserver:cvs na cvs.samba.org:/cvsroot
        cvs login # heslo je cvs
        cvs co gnokii

Doporučuji pro testování spíše použít kabel, ale pokud má vaše Nokia i IR
port, můžete použít i jej nebo třeba i Tekram IRmate 210 serial dongle (tady u
mne doma funguje všechno :-).

Popis ke zprovoznění: