OT: autoresponder

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Březen 21 15:55:41 CET 2000

Zdravim,

> Potrebuji rozumny autoresponder. Ale jelikoz jsem zatim zadny
> nepouzival, uvital bych radu, co je optimalni. Nerad bych zpusoboval to,
> co sam tak nesnasim: zacykleni (protoze tam budou chodit urcite i
> automaticke odpovedi), zbytecne a duplicitni zpravy atd.

   Jestlize na zpravy generovane autoresponderem nikdo nema odpovidat,
je pravdepodobne nejcistsi reseni posilat je se SMTP FROM nastavenym na <>
-- to znamena jako delivery status notifications. Na ne se z principu
odpovidat nesmi...

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"A LISP programmer knows value of everything, but cost of nothing."