chybejici systemove knihovny?

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Úterý Březen 21 16:06:43 CET 2000

Ahoj!

Pri pokusu o instalaci dalsich baliku do Open Linuxu 2.3 mi rpm hlasi
"failed dependencies", a vypise nejake systemove knihovny, prevdepodobne
potrebne pro instalaci prislusneho baliku. Je divne, ze kompletni
distribuce nema v sobe (i kdyz zabere 1300MB) takove zakladni vecicky :(
Kde mohu najit tyto knihovny (jako napr. 'libc.so.6') - predpokladal
jsem, ze by se mely nachazet na instalcnim CD, ale jsou pravdepodobne
soucasti nejakeho rpmka, jehoz nazev mi zustal utajen ...

Diky a hezky jarni den vsem! :)

Vasek

--
Vaclav Zelenka. Mail to: vaclav.zelenka na alcatel.cz
Network Services Division, Operation and Service Center