Linux fileserver

Marek Les marek na ryston.cz
Úterý Březen 21 18:05:07 CET 2000

Radek Vybiral wrote:

> Nevim co vic za necele 4000,- chcete? Kdyz Vam nesedi free reseni, tak si
> zaplatte profesionalni se vsemi popsanymi vlastnostmi!

Nerekl jsem, ze mi nesedi free reseni. Naopak jsem s nim (tedy se
Sambou) maximalne spokojen.

> Moc tomu dotazu nerozumim....

Zrejme jsem se skutecne spatne vyjadril. Neslo o snizovani hodnoty free
produktu nybrz o akademickou otazku ohledne vyvoje neceho noveho. Nebudu
zahlcovat konferenci, takze viz ma odpoved pro Martina Lipinskeho.

--

Marek Les