Neviditelny router

Úterý Březen 21 20:52:00 CET 2000

On 21 Mar 2000 uhlar na fantomas.sk wrote:

> takze ked ste sa uz dohodli... SUN urobil firewall ktory filtruje data a
> vobec ho na sieti nevidno... preco ?
> nema IP, neznizuje TTL a nepociela ICMP...
Tak to je pekne blby napad. Jestlize to ma byt k necemu dobre, tak to
zarizeni musi obcas neco zakazat. Kdyz ten paket jen tak zahodi, tak to
vetsinou znamena, ze to zucastnene strany budou opakovat znova, dokud je
to neprestane bavit (je pravda, ze specialne u jistych "uzivatelsky
privetivych" uzlu jsem casto pozoroval, ze to vesele zkouseji znova, i
kdyz ICMP unreachable dostanou).