Dotaz Linux-zacatecnika

Úterý Březen 21 21:21:19 CET 2000

Matejka Marek napsal:

> Josef Vogeltanz <JoVogeltanz na dop.skoda.cz> píše v diskusním
> příspěvku:842EEC7EAB04D1119B0308002BB3AE133E961B na prioris.dop.skoda.cz...
> PC
> cena,
>
> Corel a RedHat Linux uz jsem samozdrejme vyzkousel, bohuzel mi tam
> chybi mnoho baliku ktere potrebuji. Proto chci zkusit nejakou vetsi

Tak nevahejte a hura do Debianu :) Neobsahuje pravda vymozenosti typu WP8,
StarOffice a buhvico jeste (komerniho puvodu), ale naleznete tam snad veskery
uzitecny free[1] software a nektere "nenahraditelne" non-free[1] veci.

Pokd vim, tak ostatni RH derivate distribuce moc softu navic nemaji a
SuSE ten objem nahani komercnimi programy.

				Petr Čech
[1] definice viz. http://www.debian.cz/proj/social/social_contract_cz.html
    nebo http://www.debian.org/social_contract
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz