Beginner: otazka

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Středa Březen 22 00:43:41 CET 2000

Ahoj, doufam ze svou primitivni otazkou nepopudim zadnyho Linux-mastera, ale
sorry, zacinam (a navic prechazim z Windoze).

Jak se spousti skripty? Tim mam na mysli treba instalacni. Chtel jsem si
nainstalovat Acrobat Readera, abych se moh probirat LDP a rovnou si to i
zkouset, ale nedari se mi ho nainstalovat.

Zil jsem v domeni ze se skripty spousti prikazem "./jmeno_skriptu", takze
treba "./install" nebo "./install.sh", ale bash mi porad hlasi, ze
"./install", resp. "./install.sh" nejsou soubory ani adresari.

Nakonec jsem i "install" a "install.sh", ale to pochopitelne nefunguje. Dik
za kazdy nakopnuti spravnym smerem.

PS: Mam RH 6.1 cz (distribuce CPressu), ale predpokladam ze to by vsude melo
bejt stejny.