Tlaci niekdo s EpsonStylusColor760 v RedHat 6.1 ?

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Březen 22 09:38:09 CET 2000

Jak jsem již psal v minulém emailu - do /etc/conf.modules doplnit
  alias parport_lowlevel parport_pc

Ještě něco - včera jsem na linuxbergu (http://cesnet.linuxberg.com/)
objevil prográmek kepsontool. Nádherný prográmek pro zjišťování stavu
náplní, čištění hlav, atd. Třeba se vám také bude hodit.

Slávek.