XFree86-4.0 a multihead

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Středa Březen 22 09:41:39 CET 2000

Asi rozumím co je míněno spouštěním na obou monitorech. Vzhledem k tomu,
že se zabývám CAD systémy, tak jsem docela zvyklý na víceobrazovkové
konfigurace.

Předpokládám, že dotazovatel má na mysli, aby všechny plochy
obhospodařoval jeden Window Manager, respektive, aby se okna dala bez
problému přesouvat mezi obrazovkami. Jinými slovy aby všechny obrazovky
tvořily jedinou pracovní plochu.

Slávek.