Apache 1.3.12 a lomitko na konci cesty

Ferdinand Prantl Ferdinand.Prantl na ff.cuni.cz
Středa Březen 22 10:27:35 CET 2000

On Wed, Mar 22, 2000 at 07:56:31AM +0100, Jaroslav Cibulka wrote:

> tipuju na chybu v definici virtualu. Pokud neni na konci lomitko,
> apache nahrazuje servername podle konfigurace. S lomitkem mu to
> nevadi...

  Ano, to jsem si taky myslel, ale ono to tim neni, lomitka jsou
  vyzadovany nejen pro virtualy. Jak jiz psal Milan Kerslager, prvni
  pokus apace 1.3.12 + mod_czech tohle delal, musite si ze zminene
  adresy stahnout posledni verzi patche. S apacem 1.3.9 to bylo OK.

    zdravi

      Ferda Prantl

--

   "Jen ve svych snech jsme svobodni. Po zbytek zivota potrebujeme penize."
Ferdinand Prantl