skratky

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Středa Březen 22 11:58:28 CET 2000

Tak mi tak pripada, ze tahle konference je k nicemu! Na takovy
ptakoviny, jako jsou inetovy zkratky, nebo co to je - proste na to, co
tady nema co delat, odpovida pomalu kazdej druhej! Ale to, ze se slusne
zeptam, jestli nekdo neumi zkonfigurovat sitovou tiskarnu pres
samba-klienta, tak na to mi odpovi max. jeden clovek, at se podivam do
How-to! Btw. myslite, ze sem se tam nepodival!? ... Ale i presto diky za
ni! ...

Vasek

--
Vaclav Zelenka. Mail to: vaclav.zelenka na alcatel.cz
Network Services Division, Operation and Service Center