netpliance, i-opener .. kde sa to da v Europe kupit ?

Marek Antozi pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
Středa Březen 22 13:13:51 CET 2000

nazdra .. pozeral som sa na http://www.netpliance.com a ich i-opener len
za 99$ a samozrejme na http://www.linux-hacker.net/iopener/ .. chcel by
som si taku masinku kupit ;) ale ako som sa tak obzeral, zistil som ze sa
to da kupit len v amerike ... moze mi to niekto vyvratit ? ;) cislo svoejj
kreditky tu zatial nepisem ... ;)

						marek 'pavuk' antozi
LiNUX - Live free or die
                                                              Contact:
                                                       antozim na tuke.sk
                                                    antozi na sjf.tuke.sk
                  pgp:                finger pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
                      http://perzeus.sjf.tuke.sk/~pavuk/public_pgp.key