UCW cestina po prechodu na RH6.1

prantl na praha1.ff.cuni.cz prantl na praha1.ff.cuni.cz
Středa Březen 22 13:15:55 CET 2000

Citace Petr Sturc <sturc na fzu.cz>:

> Ahoj lidi,
>
> konecne jsem se odvazil upgradnout muj RH5.2 na 6.1.
> Vse jde az na maly problem. Prestala mi chodit UCW
> cestina na konzoli. Font se zmeni, klavesnice taky
> reaguje jak ma, jen ty pismenka nejsou v poradku. Misto
> ceske diakritiky se objevuji vselijake ramecky,
> preskrtnute L a pod. Nevite co se stalo?

  to by me taky zajimalo, me to dela od doby kernelu
  2.2.xx, kdyz tam vratim 2.0.xx, tak je to v pohode.
  Pro konzoli pouzivam font, map i kbd s unicode,
  jak bylo v poznamce k upgradu. Pred casem tu
  probehl donucovaci parametr pro setfont, ktery
  mi ale nazabral. Xka bezi, takze konzoli zatim
  ignoruju...

      Ferda Prantl