UCW cestina po prechodu na RH6.1

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Středa Březen 22 13:44:10 CET 2000

Ahoj lidi,

Tiez som sa s tym dost dlho trapil a vdaka P. Paluchovi ;-)
(za co mu tymto dakujem) som vyskusal jedinu vec:

setfont lat2x-16.psf

a cuduj sa svete ono to natiahlo spravny unicodovy font....

>   to by me taky zajimalo, me to dela od doby kernelu
>   2.2.xx, kdyz tam vratim 2.0.xx, tak je to v pohode.
>   Pro konzoli pouzivam font, map i kbd s unicode,
>   jak bylo v poznamce k upgradu. Pred casem tu
>   probehl donucovaci parametr pro setfont, ktery
>   mi ale nazabral. Xka bezi, takze konzoli zatim
>   ignoruju...

Je to podporou unicode v jadre (teda asi si myslym).
A ta konzola sa mne osobne viac paci, treba sa vratit,
server je server....

Vlado

Ing. Vladimir Rengevic
GRAFON
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA
tel.: ++421/849/55 26 153, fax: ++421/849/56 21 454