za blbost se plati

=LSH= lsh.linux na seznam.cz
Středa Březen 22 13:45:38 CET 2000

Jan Satko <satko na quanto.uniag.sk> píše v článku
<Pine.LNX.4.10.10003221040180.367-100000 na quanto.nr.sanet.sk>...

| IMHO to asi nepojde. Lebo ked bol po bloku prepise obsah nulami, tak to
| nema odkiaz vycitat. RAID 5 tam asi pusteny nebol, aby si to z nejakeho
| kontrolneho suctu mohol vytiahnut. Zalezi ako dlho bol ten prikaz pusteny
| a co vsetko sa stihlo zmazat. Pokial len rozpis particii, tak pracne
velmo
| pracne by to slo.

Lze zachranit i premazana data. Kdysi na Cebitu jsem ziskal kontakt (kde
ale skoncil, kod vi) na dve firmy, co byly schopne vydolovat prepsana data.
Jedna byla z USA (jak jinak) a druha kupodivu z Madarska.

Jak jsem se s nimi bavil, rekli mi, ze ze (tenkrat to byla jeste velka
kapacita) 200MB disku dostanou 0,5 - 1GB dat, prebrat si to ale musite uz
sami. V zadnem pripade ale nepocitejte s tim, ze dostanete (byt jiny) disk
s filesystemem v puvodni podobe. Dostanete jen data, rozkousickovana.

Disk samozrejme zarve, nebot jej rozeberou a pripoji servo a hlavy na
nejaky svuj system.

Vic uz nevim.
--
Regards