problemy s bind-8.2.2

Dusan Sys sys na spk.cz
Středa Březen 22 14:50:47 CET 2000

Nazdarek,
posledni dobou mam nejake problemy s DNS. Mam primarni server asi pro 65 domen a stava se mi, ze po restartu mi vytuhne cela masina.
Ping bezi ale nemuzu se prihlasit a ze serverove konzole. Pokud se prihlasim jeste pred restartem named tak potom muzu named alespon
killnout ( jen s -9 ) a treba na 5 pokus vse nabehne v poradku. Ale jinak pomuze jen reset ( natvrdo ) .
Na sekundaru mi treba 20 min visi stahovani zony z primarniho serveru ... neco jako

/usr/sbin/named-xfer -z spk.cz -f spk.cz.slave -i spk.cz.slave.ixfr.tmp -C 1 -P 13568 -T spk.cz.8842 195......

nestkali jste se s tim nekdo ??

Zdravi Dusan Sys

PS : zkousel jsem to ma bind 8.2.2 P3-P5, RH 6.1, kernel 2.2.21