linux...

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Březen 22 16:27:52 CET 2000

On Wed, 22 Mar 2000 Forman na libus.cz wrote:

> Takova lakonicka otazka..
> Zmeni se casem muj pohled na soubovy system linuxu ze zaporneho na kladny?Z

Jiste, az budete pridavat ctyricaty disk uvidite, ze to jinde nejde. Na to
uz pismneka abecedy nestaci.

> pozice zacatecnika Linuxu mi vse pripada zmatecne,struktura neni
> intuitivni.Vubec nevim,kde a jak mam pridat spousteni souboru,ktery jsem
> prave pridal a ktery,ac funguje z promptu,nejde najit..Zlatej autoexec...U
> toho clovek vedel hned co ma delat, a nemusel travit tydny nad stohy
> howtos...

Tak si dejte do .bashrc (predpokladam, ze pouzivate bash)
export PATH=/home/ja/bin:$PATH

a ten soubor si dejte do bin adresare ve svem home. A uz fungovat bude.

Oproti autoexecu to ma hodne vyhod, krome toho, ze nenarazite na omezenou
velikost enviromentu, tak bude mit kazdy uzivatel vlastni nastaveni a tim,
ze si u sebe udelate bin adresar nezmeneite chovani cele masiny.
Uvedomte si, ze tohle funguje dvakrat dele, nez dos vubec existuje. Kdyby
to bylo spatne, urcite by s tim nekdo neco udelal.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.