STOP!!!!! RE: (OT) IMHO, BTW a -:)

Filip Jirsák jirsak na gymnacel.cz
Středa Březen 22 16:43:32 CET 2000

Ja tedy nevim, co to ten BFU je, ale byl jsem vzdycky proti rozsireni
Linuxu mezi ne (tedy ne ze bych byl proti sireni Linuxu, at je to kdo
je to, ale dovedu si toho BFU predstavit). Jakmile bude Linux
uzivatelsky pritulny s okynkama, tak bude uplne stejny jako
Windows. (Mozna horsi, mozna lepsi, ale se stabilitou,
prehlednosti, konfigurovatelnosti pres txt soubory a cenou na tom
rozhodne o mnoho lepe nebude).
Mne to tedy vubec nevadi, ze by se Linux nesiril mezi bezne
uzivatele. (Co mi tedy vadi je, ze kdyz uz se Windows cpou na
servery, tak nemaji montovani disku do stromu, konfigurace pomoci
txt souboru a nektere dalsi drobnosti).
Filip Jirsak

Odpověď kam:    	linux na linux.cz