linux...

Zelenka Vaclav vaclav.zelenka na alcatel.cz
Středa Březen 22 17:34:39 CET 2000

Milan Sorm wrote:

> Hmm, kdyby se jen Linux nesnazil za kazdou cenu byt jiny nez Windows, mel by
> jeste nejakou zivotni sanci... Ale i ty Windows maji nektere hezke rysy,
> jenze lide od Linuxu je nechteji videt...

Tak na tohle tema naposled! >>>

1. Linux se nesnazi byt za kazdou cenu jinaci, protoze vzhledem k tomu,
ze vychazi z UNIXu, ani nemuze - proste je mnohem starsi! :)

2. Ctete IT News a budete vedet mnohem vice o sancich ruznych operacnich
systemu! :)

3. Nepopiram, ale kdo je ma v ty hromade chybnych implementaci jiz
zabehlych standardu hledat!? Napr. ta hlaska, co sem tam napsal minule,
ta k nim asi nepatri, ne? Btw. KDE mi preci jenom neco pripomina! ... :)

Vasek

--
Vaclav Zelenka. Mail to: vaclav.zelenka na alcatel.cz
Network Services Division, Operation and Service Center