ssh 2.0.13

Vladimír Beneš Vladimir.Benes na pvt.cz
Středa Březen 22 17:45:27 CET 2000

Dobry den,

>Novotny Petr <Petr.Novotny na txn.cz> wrote:
>-> Po zdarne kompilaci a instalaci baliku %subject%.tar.gz na redhatu
>-> 6.2beta mi po napojeni se klintem k serveru (sshd poustim pomoci inetd)
>-> uspesne autentifikaci spojeni skonci s hlaskou "Disconnected; protocol
error
>-> (Protocol error: packet too long: 1031662249.)." . Co muze byt za
problem ?

    Jen na okraj: demon sshd (server pro ssh) v Debian Linuxu je spousten
pri startu systemu (davkou /etc/init.d/ssh) a je nezavisly na inetd. Bezne
to pouzivame a je to bez potizi. V souboru /etc/inittab tedy sshd nemusi
vubec figurovat a spojeni s klientem vyrizuje sshd primo (demon sshd ciha na
danem portu) a neni spousten demonem inetd. Nebo je to v redhatu povine
provazano s inetd?

        S pozdravem V. Benes

    Ing. Vladimir Benes, pvt.net
    PVT, a.s., OZ Chomutov
    e-mail: vladimir.benes na pvt.cz, vladimir.benes na sms.paegas.cz