Komunikace mezi dvema pocitaci

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Březen 21 19:00:04 CET 2000

On 21 Mar 2000 01:44:32 +0100, Pavel Krpata wrote:

: neexistuje nahodou v linuxu nejaky mechanismus, pomoci ktereho
: by slo predavat z jednoho pocitace data druhemu? Treba neco
: jako named pipe, ale po TCP/IP. Jedna se o poslani radove
: desitek byte jednou za nekolik minut.

Neviem na co to ma sluzit, ale kvoli takemuto mnozstvu dat
by som sa s tym prilis neparal, pouzil mail a na strane
prijemcu program/skript, ktory urobi co treba, hoci to nasype
do lokalnej named pipe :-)

: nasmerujte me nekdo prosim, kde by se dal sehnat jednoduchy priklad
: programku na odeslani UDP packetu a UDP serveru...

Nemam doma url-ko, ale na sieti sa povaluje nejaky
TCP/IP programming FAQ, kde myslim priklady su.

Zdravi
--
				Stano