PAM a xdm

Marek Antozi pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
Středa Březen 22 18:50:29 CET 2000

On Wed, 22 Mar 2000, Miroslav Dvorak wrote:

> Zdravim,
>
>   jak dosahnout na systemu s PAMem, aby si mohl X session (vzdaleny
> pristup do xdm) pustit jen uzivatel urcite skupiny? Nebo jak to udelat
> obecne bez PAM?
>
> (pam_wheel ? - podle dokumentace s mi libil nejvice)

v konfiguracii xdm sa da nastavit len pristup pre urcite stroje (host) ...
inac xdm posielania hesla nieje a dat nieje kryptovane .. .nevadi ?
to je potom lepsie rozbehnut xdm kryptovane ...
a cez pam neviem ....  malo by to ist .. cisto teoreticky ;)

						marek
LiNUX - Live free or die
                                                              Contact:
                                                       antozim na tuke.sk
                                                    antozi na sjf.tuke.sk
                  pgp:                finger pavuk na perzeus.sjf.tuke.sk
                      http://perzeus.sjf.tuke.sk/~pavuk/public_pgp.key